FANDOM

Vojaci - pechota Edit

James Foley - hodnosť: seržant. Velil 120. pluku národnej gardy štátu Michigan. Zúčastnil sa prvej bitky s mimozemskými jednotkami na predmestí Grand Rapids, bitky o Chicago, bitky o Pittsburgh a v bitke o Saharu. Po skončení prvej fázy vojny slúžil vo Washingtone D.C. ako vrchný veliteľ armády USA. Zomrel počas skorej invázie druhej fázy vojny v Kansas City.

Martin Walker - hodnosť: kapitán. Člen USMC (Námorná pechota Spojených štátov), po bojov v Minnesote velil tajnej jednotke s krycím názvom Black Wolves ktorá vyšetrovala jednania ľudí s mimozemskými jednotkami. Počas obrany západného pobrežia bol povýšený na majora a prevelený k národnej garde štátu California. Po bitke o San Francisco bol zbavený velenia a podradený späť na kapitánsku hodnosť. Zomrel počas zemetrasenia v Los Angeles.

Davis Walker - hodnosť: generál. Desiatnik odsúdený za vraždu ktorú nespáchal. Počas tretej bitky o New York mu bola udelená milosť za chrabrosť v boji. Počas tretej bitky o New York bol povýšený na hodnosť podplukovníka, počas bitky o Philadelphiu prevzal hodnosť plukovníka a stal sa hrdinom armády, kedže sa mu podarilo v rozhodujúcej chvíli odpáliť EMP vežu ktorá ukončila vojnu. Na lunárnej základni získal hodnosť generála a velil lunárnej pechote. Zomrel na starobu v Phoenixe, Arizona.

Ryan Johnson - hodnosť: brigádny generál armády Severnej Ameriky. Ako dieťa prežil lunárnu apokalypsu. Počas dospievania slúžil v armáde ako pomocný zásobovač, neskôr plne stúpil do novo stvorenej armády Armádnych štátov bývalej Ameriky. Rýchlo sa vypracoval na hodnosť brigádneho generála a ako generál s najväčšou hodnosťou v štáte velil celej armáde. Po vypuknutí druhej občianskej vojny v Severnej Amerike viedol Armádne štáty do boja proti Capital Wastelandu. Dával dôraz na slobodu a mier v apokalypsou zničenej Amerike a chcel s Capital Wastelandom uzavrieť diplomatický mier. Po obsadení Las Vegas Capital Wastelandom viedol armádu k oslobodeniu Pacifických pobrežných štátov. Bol povýšený na hodnosť generál armády po tom čo sa Pacifické pobrežné štáty pripojili k Armádnym štátom a vytvorili Spojené štáty Severnej Ameriky (USNA). Pod jeho velením bojoval za nezávislosť Nového Texaského štátu a takisto vyjednal dohodu o presune USNA vojsk cez Minnesotské teritória. Podarilo sa mu s armádou Severnej Ameriky dobyť Úniu Nového Anglicka a donútiť ju ku kapitulácii. Po pripojení Minnetoského teritória a bývalého územia k USNA bojoval v posledných bitkách proti Capital Wastelandu, v hlavne v poslednej bitke o Phoenix. Obetoval sa aby zachránil obyvateľstvo Phoenixu čím na jednotky Capital Wastelandu samoručne odpálil jadrovú hlavicu. Tesne pred tým bol v Bostone vymenovaný za prvého oficiálneho prezidenta Spojených štátov Severnej Ameriky. Velenie po ňom prebral generál major Paul Jones ktorý donútil ďalšími jadrovými útokmi Capital Wasteland kapitulovať. Po vojne sa k USNA pripojila aj zaniknutý Novo Texaský štát.